Tuesday, March 3, 2015

Sudah lama tidak berblog.

Salam sejahtera, agaknya sudah lama aku tidak menulis didalam blog ini. Sebelum ini ada blog lain, tapi nak sedap cerita aku buat la blog baru. da agak lama da tak menaip panjang cam nie. Sekarang ini banyak benda atau perkara atau tutorial atau trick yang kau nak kongsikan bersama agar sume orang dapat pengetahuan yang sama macam aku.

Itu yang ak wat blog nie Apa Yang Aku Tahu Sahaja. so ak kong si apa yang ak tau sahaja la kan. Tak semua yang aku tahu, tapi sedikit sebanyak ak boleh la berkongsi pengalaman ak tentang sesuatu yang pernah ak lalui or hadapi. sekarang nie pon agak kering idea nak kongsikan apa yang ak tahu. terlalu banyak sampai jd kering idea ak nak kongsi kan. tak tahu nak kongsikan apa dulu. 

Yang aku taip panjang berjela nie pon sebagai warm up ak utk menaip panjang2, bkan menaip panjang2 berjela tapi xde pengisian. at least ade la bende yang boleh kte kongsikan bersama. rse nye ckup la yg nie saje ak nk luahkan.haha, luahkan ke kongsikan nie? buat masa ini bende ini la ak nak taip dulu. tq 

No comments:

Post a Comment